Thursday, March 3, 2011

Matchday PL 25 Feb 2011 Polis vs JohorFA

Premier League Fixture
Polis 5-3 JohorFA
Stadium Paroi, Seremban
N.Sembilan




































Ulasan akan aku tambah,possibly esok
Apologize sebab kelewatan update,maklum hectic schedules
Apapun,enjoy with photos yang aku taken during the match
As usual ade isu birokrasi kat stadium
Paling utama,mewakili STU
aku ucapkan terima kasih tak terhingga pada Ultras No9ori yang memberikan sokongan kepada kami untuk match ini
Terima Kasih!


UPDATE: Maklumat tentang perlawanan ini

Aku,Adib dan hafiz dari Southern Troop Ultras aka Ultras Johor tiba lewat,betul-betul semasa referee tiup wisel menandakan 1st half habis.
Ada masalah2 teknikal yang tak dapat dielakkan menyebabkan kelewatan kami.
Semasa kami tiba di Stadium Paroi, Johor telah ketinggalan dengan 1-3 kepada Polis.
Bob dan Rizal(ultras taming sari) yg datang dari Melaka sampai lebih awal,sejak mula perlawanan.

Birokrasi management Stadium sekali lg menyulitkan STU
Masakan tidak,kaunter tiket dah tutup,tapi kami dipaksa untuk beli tiket dahulu baru boleh masuk untuk menuju ke teres Bob dan Rizal pilih sebagai curva perlawanan malam tadi.
Rasa macam nak humban ajer drum kat kepala orang-orang stadium yang jaga gate tadi
Siap tanya kenapa lambat?
aku jawab,nih bukan masalah aku lambat atau apa,kami dari Johor,kan ari nih bekerja,ingat dekat ke?
Apa ingat kami x bekerja,sengaja dtg lambat?
kalau nk suruhh beli tiket,kami memang berduit,tp kalau dah kaunter tiket dh tutup,bagaimana lg kami mau beli?dan automatically bagaimana nak masuk stadium?
Terdiam member tuh....masa tuh adib tengah slow talk lagi 1 orang yg jaga pagar di Gate 11.
BODOH!!!!! Memang bodoh.

Sangat-sangat berterima kasih kepada Ultras Nogori dalam 5 orang,oh aku x dpt nak recall nama2 dorang,sori sangat...
Tak lupa juga Rizal dari Ultras Taming Sari(Ultras Melaka)
Memang havoc,dan orgasme jugak sebab selain chants,2 flare berjaya dibakar,dan choreo-choreo menarik kami buat.
Cuma tak dapat aku nak rakam sebab masa tuh aku jadik drummer.

Johor dapat menyamakan kedudukan 3-3,masa tuh aku orgasm sekali lagi.
mana taknya,kami sampai kedudukan masa tuh Johor ketinggalan 1-3,jadi kehadiran kami sedikit sebanyak memberikan semangat pada dorang
Apatah lagi chants tanpa henti STU.
namun,kesilapan GK dan pertahanan yg alpa,meranapkan harapan Johor malam tadi
Apapun,semangat pemain dipuji,dan sokongan dari seluruh Johor amatlah ditagih
Tak kiralah anda Ultras atau Bukan...
Ini tanggungjawab kita bersama!

No comments:

Post a Comment